مقالات مقالات .

مقالات

آشنایی با سیستم های داخلی خودرو


نیم کلاج » آموزش » آشنایی با سیستم های داخلی خودرو آشنایی با بخش های مختلف داخل خودرو به راننده کمک می کند تا تجربه بهتری در طول رانندگی داشته باشد. همچنین قدرت تصمیم گیری افراد را پشت فرمان افزایش خواهد داد. در این مقاله به معرفی مهمترین سیستم های داخلی خودرو و عملکرد هر کدام خواهیم پرداخت. با ما در نیم کلاج همراه باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۳:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیر گیربکس

گیربکس چیست؟
در اصلاح فارسی به معنی جعبه دنده می باشد و گیربکس در دودسته گیربکس کاهنده , گیربکس افزاینده تولید می شود.
حتما شما هم تا حالا با واژه دنده سبک و دند ه سنگین روبه رو شدید تفاوت این دوواژه در قطر دنده تعریف می شود ودنده سنگین سرعت و قدرت کمترازدنده سبک دارد .
هرخورویی برای حرکت قطعا نیازمند تولید کننده نیرو,چرخنده های از یک تا پنج می باشد برای به جلوو عقب رفتن دنده خودرو , اگر خوردو شما دچار نقص فنی شد حتما به متخصص خودرو مراجعه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ویژگی های یک تعمیرکار حرفه‌ای خودرو چیست؟

 

با سلام خدمت مخاطبین گرامی مگ کارز در این پست برای شما مقاله ای با عنوان ویژگی های یک تعمیرکار حرفه‌ای خودرو چیست؟ را تهیه کرده ایم،مطالعه کنید و امیدواریم که این مطلب مفید و کارامد باشد و همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

1-مبانی اولیه سرویس دهی مطلوب به مشتری در تعمیرگاه خودرو لباس تمیز و مرتب و در صورت لزوم استفاده از کفش و دستکش ایمنی کار با مسئولیت و مراقبت روی خودرو مشتری برای ارائه خدمات فرآیند و مراحل را برنامه داشته باشید و ابزار و اطلاعات لازم را آماده داشته باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۵:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)