مقالات مقالات .

مقالات

آشنايي با سيستم هاي داخلي خودرو


نيم كلاج » آموزش » آشنايي با سيستم هاي داخلي خودرو آشنايي با بخش هاي مختلف داخل خودرو به راننده كمك مي كند تا تجربه بهتري در طول رانندگي داشته باشد. همچنين قدرت تصميم گيري افراد را پشت فرمان افزايش خواهد داد. در اين مقاله به معرفي مهمترين سيستم هاي داخلي خودرو و عملكرد هر كدام خواهيم پرداخت. با ما در نيم كلاج همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۳:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس

گيربكس چيست؟
در اصلاح فارسي به معني جعبه دنده مي باشد و گيربكس در دودسته گيربكس كاهنده , گيربكس افزاينده توليد مي شود.
حتما شما هم تا حالا با واژه دنده سبك و دند ه سنگين روبه رو شديد تفاوت اين دوواژه در قطر دنده تعريف مي شود ودنده سنگين سرعت و قدرت كمترازدنده سبك دارد .
هرخورويي براي حركت قطعا نيازمند توليد كننده نيرو,چرخنده هاي از يك تا پنج مي باشد براي به جلوو عقب رفتن دنده خودرو , اگر خوردو شما دچار نقص فني شد حتما به متخصص خودرو مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي يك تعميركار حرفه‌اي خودرو چيست؟

 

با سلام خدمت مخاطبين گرامي مگ كارز در اين پست براي شما مقاله اي با عنوان ويژگي هاي يك تعميركار حرفه‌اي خودرو چيست؟ را تهيه كرده ايم،مطالعه كنيد و اميدواريم كه اين مطلب مفيد و كارامد باشد و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد.

1-مباني اوليه سرويس دهي مطلوب به مشتري در تعميرگاه خودرو لباس تميز و مرتب و در صورت لزوم استفاده از كفش و دستكش ايمني كار با مسئوليت و مراقبت روي خودرو مشتري براي ارائه خدمات فرآيند و مراحل را برنامه داشته باشيد و ابزار و اطلاعات لازم را آماده داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۵:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)